BEKIJK HET ONLINE WEEKSCHEMA

En reserveer direct een les.

Helaas zijn de mogelijkheden, door alle maatregelen die nu van krachtzijn, beperkt. Zo gauw we weer volledig aan de bak kunnen zullen we dat ook direct doen. We vertrouwen op je geduld en begrip.

SPORTEN

CIRCUITTRAINING

JUMPING FITNESS

Intensief trainen met een lach op je gezicht?

Het kan echt!

JUMPING FITNESS is dé originele intensieve groepstraining op een trampoline. Door de vering van de trampolines zijn de workouts échte fat burners!

Op een lekker ritmisch tempo bouncen we van links naar rechts, enkel, dubbel, knieën heffen, kicks, jumping jacks, ze komen allemaal aan bod!
Doordat de trampolines meeveren worden je botten en gewrichten beschermd en tegelijkertijd ook versterkt. Hierdoor heb je minder kans op blessures. Een win-win dus!

Jumping is perfect voor mensen die gewicht willen verliezen, hun lichaam willen verstevigen, hun conditie willen verbeteren en nieuwe energie willen krijgen.
We beginnen de les met een rustige warming-up op de trampoline. Hierna beginnen we met het echte werk. Op een lekker ritmisch tempo bouncen we van links naar rechts, enkel, dubbel, knieën heffen, kicks, jumping jacks, ze komen allemaal aan bod!
Jumping Fitness 30 minuten: een full-body workout op een trampoline

Jumping Fitness XL: een 60 minuten durende full-body workout waarbij we jumpen combineren met krachtoefeningen.

DANCE

Houd jij ook zo van dansen tot het zweet je uitbreekt? Dan is DANCE iets voor jou!

DANCE is een dansworkout van ongeveer 50 minuten op muziek variërend van latin, pop tot hiphop. De les is makkelijk te volgen, geen ingewikkelde danspasjes en dus voor iedereen geschikt. Door de muziek is elke les weer een feestje. Je wordt er vrolijk van en ondertussen werk je ook nog de nodige kilootjes weg!

STRONG

Strong is een intense groepsles met bewegingen voor beginners en gevorderden.We combineren lichaamsgewicht, spierconditie, cardio en traningsbewegingen die gesynchroniseerd zijn met muziek. De instructeur leidt je door de workout en motiveert je als je dat nodig hebt. Strong daagt je op een positieve manier uit en je boekt snel resultaten. Wedden dat je verslaafd raakt?

POUND fitness

Pound Rockout Workout!

Met Pound Fitness sport en drum je tegelijkertijd! Supergaaf dus! Trainen en muzikaal bezig zijn at the same time, hoe gezond wil je het hebben. Want beide vormen werken bevrijdend voor body & mind. Pound Fitness is full body workout waarbij je je compleet kunt uitleven door met drumsticks (Ripstix) te drummen op de beats van de muziek, opzwepende Rock, Dance of Popmuziek. Deze workout is een combinatie van pilates- en yogaoefeningen en conditie- en krachttraining. Door middel van dynamische oefeningen werk je aan elke spier in je lichaam, je balans en mind. Met een verbranding van ongeveer 900 calorieën in 45 minuten is Pound fitness echt een serieuze workout met een hoog fun gehalte.

PILATES

‘De aanwinst en vreugde van lichamelijke gezondheid zijn onbetaalbaar voor wie het heeft’. (Joseph Pilates)


Pilates is een bewegingsmethode gericht op kracht, lenigheid, balans en controle. Bij alle oefeningen die we doen komt de kracht die je hiervoor gebruikt steeds vanuit het centrum van ons lichaam, het powerhouse. Door de Pilatesoefeningen wordt je leniger terwijl je je spieren versterkt. Pilates zorgt voor een evenwichtige ontwikkeling van alle spiergroepen. Je krijgt een mooier lichaam, je gaat er rechter van staan en lopen en je ziet er meer gestroomlijnd uit. Pilates is heel goed om klachten in je onderrug te verhelpen.

BODYBoxx

BodyBoxx is een functionele boksles voor iedereen! De workout is ontwikkeld om te kunnen boksen zonder fysiek contact en dat alles op een stevige beat. Het mooie van deze training is dat je alle spieren aan het werk zet. BodyBoxx is een fysiek schaakspel met al zijn mogelijkheden. Een leuke, pittige training waar je je coördinatie, kracht en conditie traint én werkt je aan je zelfvertrouwen.

We trainen met elkaar, niet tegen elkaar!

POWERWALKING

Powerwalking is buiten wandelen met meer power dan gewoon wandelen. Door de juiste beweging wordt de powersnelheid ontwikkeld. De spieren in de schouders, rug, onderrug en buik worden tijdens het powerwalken extra geactiveerd en versterkt. Tussendoor doen we spierversterkende oefeningen waarbij we gebruik maken van de omgeving (bankjes, hekken etc.) en ons eigen lichaamsgewicht.

Powerwalking is een effectieve bewegingsvorm waardoor je gezondheid verbetert, je fitter wordt, gewicht verliest en meer energie krijgt. Door deze natuurlijke vorm van bewegen, met weinig weerstand, is de kans op blessures nagenoeg nihil. Het is een toegankelijke, afwisselende bewegingsvorm die ook zeer geschikt kan zijn als herstel- of revalidatietraining.
De routes zijn telkens anders en we wisselen af in de oefeningen waardoor het nooit gaat vervelen.

BOOTCAMP

Lekker trainen in de buitenlucht in je eigen tempo en op je eigen niveau! Hierbij maken we gebruik van de buiteninrichting die Megen ons te bieden heeft, bankjes, stoepranden, trap, speeltuintjes…
Bootcamp is een intensieve workout in de natuur. Oefeningen als squats en lunges worden afgewisseld met korte sprintjes en planken.
De workout is eenvoudig te volgen en heeft een positieve invloed op de spieren, het hart en de bloedvaten. Je werkt aan je vetverbranding en je conditie. Je doorzettingsvermogen verbetert en je leert je grenzen te verleggen.

WARMTECABINE

Je eigen programma, passend bij jouw wensen en mogelijkheden. Intensieve en spierversterkende oefeningen in een warmtecabine. Dit programma is geschikt voor de beginnende én de ervaren sporter.

Deze workout geeft alles wat je nodig hebt in 30 minuten! Liggend in een warmtecabine doe je intensieve en spierversterkende oefeningen. De cabine is tot 37 graden verwarmd. Sporten in de warmte is goed voor de doorbloeding, is fijn voor de spieren, stimuleert de vetverbranding en is heerlijk ontspannend!
Je traint op maat in de warmtecabine, op je eigen niveau en je bouwt in je eigen tempo op. Op basis van jouw doelen krijg je een persoonlijke workout. Deze bestaat uit oefeningen die passen bij jouw wensen en lichamelijke mogelijkheden. Dus als je bijvoorbeeld vooral je buik en taille wilt shapen dan bestaat jouw persoonlijke workout voornamelijk uit coreversterkende oefeningen. Natuurlijk zijn er ook workouts om juist je heupen, binnenkant benen, billen of triceps te trainen. Tijdens de bewegingen kun je gebruik maken van hand- en voetlussen met daaraan een tegengewicht.

Er zijn zelfs ook speciale programma’s voor na de bevalling!

OZONCABINE

Na de intensieve workouts zorgt de ozoncabine voor een heerlijk ontspanningsmoment en een opfrisser voor de huid. Liggend in de verwarmde ozoncabine wordt je huid gevoed met ozon & zuurstof. Het werkt geweldig tegen cellulite. De ozon zorgt voor een versnelde afvoer van afvalstoffen en een verbeterde doorbloeding. Je huid wordt stakker en elastischer. Bovendien is het heerlijk ontspannend!

ONBEPERKT FITNESS

Zelfstandige kracht- en cardiotraining tijdens openingstijden!

Power Rack: het ideale multifunctionele rack voor elke trainingsfaciliteit.
Dumbbellsets van 1 – 20 kg
Halterstang met schijven van 2,5 – 20 kg
Ketttlebells
Loopband
Crosswalker
Hometrainer