Sporten

Ben je op zoek naar een sportschool waar jij je echt thuis én op je gemak voelt tijdens het trainen?




Personal Training

Personal Training is een vorm van begeleiding op het gebied van fitness en lichaamsbeweging.

Of je nu wilt afvallen of spieren wilt opbouwen, met een gepersonaliseerd plan sluiten we aan op jouw behoeften. Hierdoor behaal jij een optimaal en blijvend resultaat, zodat je alleen nog maar hoeft te genieten! 

Groepslessen

Meer verbinding. Meer motivatie. Meer groei. Van sporten word je blij, vooral als je het samen doet. Met dat idee trainen we bij Studio Slank & Fit in een kleinschalige studio waar iedereen aan z’n trekken komt. Geen krachtpatsers en modellen voor de spiegels.

Geen alledaags aanbod! Onze workouts zijn gevarieerd, onderscheidend en uniek.  

Circuittraining

Circuittraining

Onder leiding van een enthousiaste instructeur werk je in groepsverband aan je kracht, uithoudingsvermogen, stabiliteit, snelheid en flexibiliteit. Tijdens zo’n intensieve workout put jij je lichaam uit, je lichaam moet harder werken om je zuurstofvoorraad op peil te krijgen. Dit geeft je vetverbranding nog een extra boost! Het blijft afwisselend omdat er iedere maand nieuwe oefeningen worden aangeboden.

Circuittraining 30 minuten: Een effectieve in- en outdoor groepstraining in je eigen tempo voor beginnende en ervaren sporters.
Circuittraining XL: HIIT Hoog Intensieve Interval Training, dé indoor workout van 60 minuten die sporten spannend, uitdagend, motiverend en vooral leuk maakt voor iedereen!

Jumping fitness

Jumping fitness

Intensief trainen met een lach op je gezicht? Het kan echt! JUMPING FITNESS is dé originele intensieve groepstraining op een trampoline. Door de vering van de trampolines zijn de workouts échte fat burners!
Op een lekker ritmisch tempo bouncen we van links naar rechts, enkel, dubbel, knieën heffen, kicks, jumping jacks, ze komen allemaal aan bod! Doordat de trampolines meeveren worden je botten en gewrichten beschermd en tegelijkertijd ook versterkt. Hierdoor heb je minder kans op blessures. Een win-win dus!
Jumping is perfect voor mensen die gewicht willen verliezen, hun lichaam willen verstevigen, hun conditie willen verbeteren en nieuwe energie willen krijgen.

Bootcamp

Bootcamp

Lekker trainen in de buitenlucht in je eigen tempo en op je eigen niveau! Hierbij maken we gebruik van de buiteninrichting die Megen ons te bieden heeft, bankjes, stoepranden, trap, speeltuintjes… Bootcamp is een intensieve workout in de natuur. Oefeningen als squats en lunges worden afgewisseld met korte sprintjes en planken. De workout is eenvoudig te volgen en heeft een positieve invloed op de spieren, het hart en de bloedvaten. Je werkt aan je vetverbranding en je conditie. Je doorzettingsvermogen verbetert en je leert je grenzen te verleggen.

PowerFit

PowerFit

Een pittige crossfit workout gebaseerd op kracht, conditie en uithoudingsvermogen.

Benieuwd geworden?

Vraag nu een gratis proefles aan!

Kickboksen

Kickboksen (middle)

Deze kickboksles is een functionele les voor iedereen! De workout is ontwikkeld om te kunnen boksen/kickboksen met fysiek contact en dat alles op een stevige beat. Het mooie van deze training is dat je alle spieren aan het werk zet. Deze les is een fysiek schaakspel met al zijn mogelijkheden. Een leuke, pittige training waar je je coördinatie, kracht en conditie traint én werkt je aan je zelfvertrouwen. We trainen met elkaar, niet tegen elkaar. Deze les bevat geen sparren.

Powerwalking

Powerwalking

Powerwalking is een effectieve bewegingsvorm waardoor je gezondheid verbetert, je fitter wordt, gewicht verliest en meer energie krijgt. Door deze natuurlijke vorm van bewegen, met weinig weerstand, is de kans op blessures nagenoeg nihil. Het is een toegankelijke, afwisselende bewegingsvorm die ook zeer geschikt kan zijn als herstel- of revalidatietraining.
Powerwalking is een effectieve bewegingsvorm waardoor je gezondheid verbetert, je fitter wordt, gewicht verliest en meer energie krijgt. Door deze natuurlijke vorm van bewegen, met weinig weerstand, is de kans op blessures nagenoeg nihil. Het is een toegankelijke, afwisselende bewegingsvorm die ook zeer geschikt kan zijn als herstel- of revalidatietraining.

Pilates

Pilates

Pilates is een workout gericht op kracht, lenigheid, balans en controle. Op een trainingsmat voer je een breed scala aan oefeningen uit, veelal met je eigen lichaamsgewicht. De intensiteit lijkt licht maar de opbrengst is enorm. Je niveau doet er niet toe, want je bepaalt je eigen grenzen.

Poweryoga

Poweryoga

POWERYOGA is een krachtige les van 60 minuten die zich richt op het vergroten van kracht, flexibiliteit en uithoudingsvermogen. Het combineert traditionele yogahoudingen met vloeiende bewegingen, wat zorgt voor een intense workout. Naast het opbouwen van kracht en flexibiliteit, helpt POWERYOGA ook bij het verbeteren van de balans, het versterken van de spieren en het verminderen van stress. Het is een veelzijdige training die zowel lichamelijke als mentale voordelen biedt en een ideale aanvulling vormt op andere groepslessen of krachttraining.